İklima yılmaz 38 Takipçi | 34 Takip

İlaydacığınız Gider ~

2011-08-07 09:58:00

Blogcu ah şu illet Blogcu ! Eskiden diye başlamak istemiyorum sadece şunu söyleyeceğim ESKİDEN BLOGCUDA HACK YOKTU.Dost kazığı belki ama bunun için dostu iyi seçmek lazımdır. Herneyse falanda filonda . Blogcudan sıkıldım 2. sınıftaydan o which resimlerine bakmasaydım belki blogcuyla karşılaşamıyacaktım - şaka mı bu tabi karşılaşırdım-.  Blogcuda sonra birsürü winx-witch siteleri falan açmıştım .Pınar adlı arkadaşım vardı ilk blogcuda onunla tanışmıştım. Hâlâ unutamadığım eski sitesi mavibilye olan canım arkadaşım :( Sanalikadan sıkıldım o yüzden artık buralarda yokum.Belki tasarım blogu falan açarım fakat sıfırdan başlamak beni hep sıkmıştır.İşin gücün yok yeniden başla peh :P Sanalika bahsettiğim gibi para tuzağı.Ve o oyun yüzünden tanıdığım egosu yüksek , şımarık -artık onlar kendisini tanıyorlar- , yalancı , arkadan vuran kısaca ; çok kötü kişiler tanıdım.Hani bir anısı olsa hadi neyse.İklima tek doğru tek dürüst tek arkadaş  Diğerleri ; ayy vip yüklemeyini banlarım , ayy vip yapanı chatte main yaparım.Neyine güveniyosun lan?Blogundaki saçma chatte mainlik çokmu önemli?İnsanlara şu VİP denen şeyleri sırf satın aldığı için arkadaş olan gerizekalıları gördüm ben -ONLAR KENDİLERİNİ TANIYORLAR- Arkadaşlık para üzerine kuruluysa ne değeri var değil mi ? -Canım arkadaşım beni vip yaparmısıın? nedir lan? Kendin vip ol -yapmazsan banlarım - Yiyosa- Böyle şahsiyetlerin arkadaşları olduğuna bile şaşıyorum.Kullanılmayı seviyorlar herhalde :D Arkadaşken canım cicim bitanem oyy en sevdiğim arkadaşım - küstüğünde- küfürler arkasından konuşmalar senden nefret ediyorumlar falanda filonlar.Kıskançlıklar Birkere insan kendi canım kankam arkadaşım bitanem dediği kişiyi arkasından vurur mu ve bunu kaç kere  yaptıktan ... Devamı

Sanalika Times 2

2011-07-21 20:35:00

Merhaba Arkadaşlar Ben İklima :) Sanlika Times Dergisi İle Karşınızdayım :) Foruma Yapmıştım Ama Blogumu Unutmadım Tabisii :)     Devamı

Yazı Ekleyememek :P

2011-07-17 00:24:00

  Cidden sanalikadan çook sıkıldım genelde 1 haftada yada 2 haftada bir girerdim o da haberleri bloga çabuk yetiştirebilmek içindi.Ama ne haber ekleme zevkim kaldı nede sanalikaya girme zevkim.İnsan bir oyunu 3 yıl boyunca oynadığında hayliyle sıkılıyor.Ayrıca çook uzun yoldan döndüm evime.Cidden yol boyunca ne annem çekiliyor yada evdeyken çekiliyor.Dırdırından yazı eklemeye zamanım mı oluyor.Arabada ; ilayda emniyet kemerini bağla , ilayda camı kapat , ilayda camdan sarkma babamada dırdırlı ; zekiiğğ 50 km hızla gidecekmişsin bu yolda yavaşlaaa hayliyle eve dönerken tartışma başladı benim 'Bİ SUSUN YETER YA ' dememin hızıyla kafama bir yumruk darbesiyle kafamı ovuşturmaya başladım.Herneyse yol anılarımı anlatmaya zaman yetmez.Söyleyeceğim şey blogdan ayrılacağım değil hayır . Ben sadece çok az yazı ekleyeceğim.Çünkü sanalika artık eğlenceli deil.Çocukça!Tavsiyem bu oyuna daha çok para kàptırmadan bırakın abiciiğğm.   İLAYDA... Devamı

Sanalika Png Paketi 4

2011-07-14 00:25:00

sss Devamı

Sanalika'da Bowling Salonu

2011-07-10 19:29:00

Merhaba Arkadaşlar Sanalikada BOwling Salonu Açıldı Fazla Söze Gerek Yok Buyrun :) Devamı